31 Temmuz 2010 Cumartesi

SÜMERBANK GAZETESİ

Yazılarımda her vesileyle Sümerbank'ın büyüklüğünden bahis ediyorum,blogumu ziyaret eden Sümerbank mensupları dışındaki kardeşlerimiz "Sümerbank'ı amma abartıyor" diye düşünebilir.
Şimdi sizlere Sümerbank gazetesinin 1988 yılında yayınlanan 15. sayısını takdim ediyorum. Fotoğrafları tetkik edip,soruma samimi cevap verin ,bu gazetenin yayın tarihi üzerinden 22 yıl geçmiş.Günümüzde,bu kalitede yayın yapabilen kaç profesyonel gazete var?Asıl işi medya olmayan Sümerbank benzeri kuruluşlardan böyle gazete çıkarabilen var mı?
Sümerbank'ı köhne,iflas etmiş ,devletin sırtına kambur olmuş gibi gösterip,kapatanlara inat bu gibi örneklerle doğruları anlatmaya devam edeceğim..
FOTOĞRAFLARA TIKLAYIP BÜYÜK BOYUTTA GÖREBİLİRSİNİZ.

2. SAYFA

3. SAYFA

SPOR SAYFASI BİLE VAR.

4 yorum:

  1. Merhaba İlhan Bey, Sümerbankla ilgili ne olursa hemen okuyorum ve size şaşırıyorum. Nereden buluyorsunuz böyle dökümanları?Ben bu gazeteyi hiç hatırlamıyorum. Paylaşımınız için teşekkürler.
    Nihal Erbakan

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nihal hanım.
    Kimseden destek aldığım yok,elimde olanı koruyarak ve sırası geldikçe paylaşarak Sümerbank'a olan vefa borcumu ödemeye çalışıyorum.Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Kutlarım yine Sevgili Hemşehrim.74 den beri dışardayım yani Nazilli dışında.Sümerbanklı bir baba çocuğu olan bende yaşanmış anılardan başka belge yok.Sayfanızda bu güzel belgeleri görünce çok mutlu oluyorum.Sonsuz teşekkürler,emeginize sağlık.Selam ve sevgiler.
    Arzu Baydur Sarıyer

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim.Arzu hocam.
    Sizlerden gelen güzel yorumlar,çabalarımın boşa olmadığının gösteriyor.Gönülden selamlar.

    YanıtlaSil