2 Aralık 2018 Pazar

Sümerbank'lı olmak böyle bir şey işte...

18 Mart 2015 Nazilli Sümerbank facebook sayfasında gelen mesajlara bakıyorum. Bir genç kız sayfamızdaki Nazilli Basma fabrikası çalışanları albümümde paylaşmam için dedesinin fotoğrafını göndermiş. Fotoğrafın altına açıklama yazmak için dedesinin ismini yazmasını istedim.
Şevket Atay diye cevap geldi.

Hemen fabrika işçi kayıtlarına baktım.


Baba adı Atıf.1932 Manisa doğumlu.
1955 yılında fabrikamızın İplik ünitesinde çalışmaya başlamış.

Bilgileri fotoğrafa ekleyip paylaştım.




Birkaç dakika sonra mesajıma cevap geldi.
"İnanır mısınız? Dedem şu anda ağlıyor"

Aradan geçen bunca yıl sonra unutulduklarını,artık kimsenin onları hatırlamadığını düşünen Şevket amca. İsmini  yazdıktan birkaç dakika sonra fabrika kayıtlardaki bilgiler gelince çok duygulanmış, ağlamaya başlamış.

Bende duygulandım,gözlerim yaşardı.

Böyle küçücük şeyler bile bu insanları mutlu etmeye yetiyor.
Sümerbank'lı olmak böyle bir şey işte...  İlhan Öden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder